2020-2021 Ikasturterako kontingentzia plan osagarri berria

2020-2021 eskola garraioaren ibilbideak

2020-2021 Ikasturterako egutegia

Inauteriak 2020

Urtero bezala, aurten ere Inauteriak ospatu ditugu eskolan. Aurten aukeratu dugun gaia kirolena izan da eta mozorroak egiteko birziklatutako materiala erabiltzen saiatu gara.

Andra Marin eskola barruko kalejira antolatu dugu Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasleekin. Ondoren, Lehen Hezkuntzako ikasleak Algortako kalejiran parte hartu dugu Getxoko beste eskola askorekin batera.

Inauterietan atera ditugun argazki eta bideoak zuen eskolako posta kontuaren bitartez partekatu ditugu.

Kuko Truko eta Bolenwaider Andra Marin!

Aurreko otsailaren 20an Kuko Truko eta Bolenwaider pailazoek bere ikuskizuna eskeini zieten haur hezkuntzako eta 1. zikloko ikasleei. Oso ikuskizun dibertigarria izan zen eta barre pilo bat egin genuen.

Mila esker Andra Mariko ikasleen partez!

Agate Deuna 2020

Aurten ere  Agate Deuna ospatu dugu Andra Marin. Goizean hirugarren zikloko ikasleak Aixerrotako institutora joan dira bertako ikasleekin abestera eta ondoren, Andra Mariko ikasle guztiak elkarrekin abestu dute kiroldegia, eguraldia zela eta.

Oso ondo pasatu dugu!

Gurasogunek antolatutako postalen Lehiaketa